Facebook Badge

11/26/2012

Bertanya pada Bintang karya Hilmi Rindu

Lagu Bertanya pada bintang dari sajak Hilmi Rindu, telah mendapat hadiah saguhati dalam pertandingan lagu puisi di youtube anjuran Dewan Bahasa Dan Pustaka

Ramainya orang ,semua perserta Kembara Bahasa DBP
Kalau mencari lagu saya di www.sayembara.tv  setakat ini tak jumpa, mungkin kerana saya hantar lagu ini pada saat akhir iaitu tepat pada tarikh tutup, kekangan masa menyebabkan saya hanya hantar satu lagu sahaja ,walau saya sebenarnya telah menyiapkan tiga lagu ,dua lagu lagi tak sempat buat video

Antara pemenang ,yang berkacamata tu naib johan ,orang Sabah manis gitu
Sepanjang saya bergiat dalam penciptaan lagu , saya tak pernah memasuki apa-apa pertandingan, inilah kali pertamanya saya masuk pertandingan ,itupun setelah diasak-asak, saya malas masuk kerana mecipta lagu hanyalah sesuatu yang saya buat di waktu lapang

pendek kata saya memang malas masuk pertandingan kan dah dapat hadiah saguhati hehehe



Piala saguhati ,kena belajar tangkap gambar, pencahayaan kurang baik





No comments: