Facebook Badge

3/08/2009

लतः

Orang yang selalu meminta-minta adalah orang melayu, bangsa lain tak pernah mahu meminta macam orang melayu, fakta ini di sahkan oleh orang melayu sendiri, kalau tak percaya tanya kawan-kawan melayu kamu, dah tu orang melayu juga sangat kemaruk kuasa, tak pernah mahu tahu apa kegunaan lain yang ada pada kuasa melainkan untuk menambah bini dan bini dan bini dan bini sahaja, bunuh anak dara orang pun boleh kalau dah kuasa.

Kalau ada yang umpamakan orang melayu ni kote, macam yang Abdullahjones selalu kata tu, saya bangkang sangat, tidak setuju yang arif eh, bukan kerana kote tu sangat mencarut, tetapi kerana perumpamaan tu tidak sama sekali tepat. Kalau kote tu dia ada tahap yang boleh menerima/memberi, mau memang mau saja hari-hari pun mau , tapi kalau dah klimak tu tak maunya dah . lentok le dia...

Macam mana nak di samakan dengan orang melayu yang kalau dendam tu memang tak puas-puas siap boleh jumpa bomo, boleh cari sampai ke Siam tu , sambil menyelam sambil minum air. Kalau marah tu sampai tak ingat dunia, kalau main judi boleh gadai rumah kadang-kadang tu anak bini pun lelong.

Kalau bab kerja orang melayu memang sungguh rajin, tanyalah mana-mana majikan, kalau nak ambil orang melayu mereka jawab benda yang sama , semuanya rajin , rajin curi tulang, tambah sikit kuat berangan, ya berangan macam anjing dengan bayang-bayang , orang melayu tamak dan suka curi tulang.

Tapi satu yang tidak boleh di persoalkan, orang melayu sangat kuat taat setianya, kalau dia kerja kilang yang dah di pastikan sebagai sumber pendapatan yahudi, mereka peduli apa, abih kuat mereka akan tengok TV dan kata kesian, habis air liur dengan kesian, kalau mereka nak berenti jangan harap. potong ayam tak jadi punya

Begitu juga kalau bab makan , kedai makanan orang melayu punya banyak tetapi semua tidak menyelerakan, yang sedap tentu kedai yang 10 peratus pendapatannya di gunakan untuk membiayai senjata yang membunuh muslim. di kedai itu kamu akn lihat orang melayu yang melayang orang melayu dengan snyum bangga sebab merek kerja di tempat yang sangat mewah. jadi kuli untuk orang kaya merupakan satu kebnggaan orang melayu.

Dalam banyak-banyak bangsa, orang melayu yang paling tidak menghormati bangsa malah bahasanya sendiri, dari yang kecil sampai yang besar, ada tu yang cakap melayu pun setengah tiang, tapi bila cakap orang putih berlingkar lidah, masa men gulumpun lidah dia tak seganas ber orang putih, mungkin berkat selalu onani menyebabkan orang melayu selalu nak jadi macam tu ... nak jari orang putih walau pun badan hitam bontot kuali.

Maaf ,aku menjadi marah yang sangat marah kalau sampai Sasterawan Negara pun kena bom asap. Lebih baik kamu jangan jadi melayu duduk hudah berkawan dengan monyet sebab kamu tidak ada hak mengunakan bahasa melayu. Sekarang ini paling bagus, bahasa yang kamu tuturkan itu bahasa melayu, telah di kotak-katikkan, mana boleh kamu cari orang yang akan menghormati kamu kalau kamu sendiri tidak menghormati bangsa kamu. Sedar lah diri weh, jangan dok tembak orang yang menjaga budaya bahasa bangsa kamu. Mati tegak nanti.

1 comment:

lanterajiwa said...

salam... tuan tulis... tumpang promote tee-shirt ya... =)

T-Shirt Kenangan PERISTIWA PERDANA BULAN MAC

(1) T-SHIRT ANTI PPSMI ( RM30 termasuk biaya pos )

(2) T-SHIRT JANGAN BUNUH BAHASA IBUNDA ( RM25 termasuk biaya pos )

(3) T-SHIRT SIDANG TERGEMPAR DUN PERAK ( RM25 termasuk biaya pos )

(4) T-SHIRT KERANDA 152 ( RM25 termasuk biaya pos )

http://lantera-jiwa.blogspot.com/2009/03/t-shirt-kenangan-peristiwa-perdana.html